Aanmelding klas 1 schooljaar 2024-2025

Aanmeldportaal open voor havo

De landelijke aanmeldweek (25 t/m 31 maart) is voorbij. Het aanmeldportaal was daarom per 1 april (voorlopig) gesloten. Na het verwerken van de aanmeldingen 1ste en 2de voorkeur havo, zijn er nog 3 plekken beschikbaar in de aanmeldgroep havo. Vanaf 12 april 2024 gaat het aanmeldportaal dus open voor deze onderwijssoort. U kunt het aanmeldportaal via deze link bereiken. Aanmelden voor de tweede aanmeldtermijn kan tot en met 18 april 2024.

Geen ruimte in atheneum, atheneum/havo en havo/vmbo-tl

Voor de onderwijssoorten atheneum, atheneum/havo en havo/vmbo-tl (1stevoorkeur) zijn onvoldoende plekken beschikbaar. We hebben daarom in deze aanmeldgroepen geloot. Door deze loting ontstaat een wachtlijst van leerlingen die onze school als eerste voorkeur hebben gekozen. Er is daardoor geen mogelijkheid meer om aan te melden voor één van deze onderwijssoorten.

Beperkte capaciteit atheneum+ (2de voorkeur)

In de onderwijssoort atheneum+ is nog een beperkte capaciteit beschikbaar (atheneum+: 6). Deze capaciteit wordt, conform het toelatingsbeleid, eerst aangeboden aan de leerlingen die onze school als 2de voorkeur hebben opgegeven en niet geplaatst kunnen worden bij hun school van 1ste voorkeur.

Mogelijk maandag 15 april ook ruimte atheneum+

Wij zijn nog aan het controleren in hoeverre de leerlingen die onze school als 2de voorkeur hebben opgegeven voor atheneum+ gebruik moeten maken van deze plekken. Wij verwachten daar maandag 15 april 2024 rond 17.00 uur uitsluitsel over te kunnen geven. We zullen dit kenbaar maken via onze website.

Wil je je kind aanmelden voor klas 2 of hoger van 2024-2025?

Ga dan naar het aanmeldformulier voor klas 2 of hoger.

Wil je meer weten over toelating en plaatsing?

Neem dan contact op met Jacqueline Bakx, j.bakx@o2g2.nl, telefoonnummer: 050 - 321 05 60.

Aanmelding huidig schooljaar 2023-2024

Wil je je kind aanmelden op onze school voor het huidige schooljaar 2023-2024? Neem dan eerst contact op met de onderwijscoördonator van de juiste afdeling. Dan bekijken wij samen of we een passende plek hebben voor je kind.

Onze onderwijscoördinatoren zijn:

Jacqueline Bakx (a1/h1/tl1) j.bakx@o2g2.nl

Maaike Homan (a2/h2) m.c.homan@o2g2.nl

Marlieke Engelen (a+) m.e.engelen@o2g2.nl

Miranda Radema (h3) m.radema@o2g2.nl

Mariska Mesken (h4) m.mesken@o2g2.nl

Ton Bominaar (a4) a.a.bominaar@o2g2.nl

Saskia van Beekhuizen (h5) s.k.van.beekhuizen@o2g2.nl

Tjimka Hofstee (a5) t.hofstee@o2g2.nl

Laura Klein Nagelvoort (a6) l.kleinnagelvoort@o2g2.nl

Wilt u uw kind bij onze school aanmelden voor het huidig schooljaar 2023-2024, ga dan naar het aanmeldformulier voor het huidig schooljaar.

Wil je meer weten over toelating en plaatsing?

Neem dan contact op via de mail: info@harenslyceum.nl, of telefonisch via: 050 - 321 05 60.

Heeft u vragen of hulp nodig?

Voor het stellen van al uw vragen met betrekking tot het invullen van de aanmelding kunt u terecht bij de leerlingenadministratie, te bereiken via mailadres aanmeldingenvo@o2g2.nl of telefonisch via 050 - 321 03 60.